sobota, 29 czerwca 2013

Glany ekologiczna skóra w Polsce

Gdzie w Polsce kupić glany ekologiczne
Gdzie w Polsce kupićglany wegetariańskie
Gdzie w Polsce kupić glany z sztucznej skóry


Znam dwa sklepy internetowe z glanami eko
Ja swoje zamówiłam w Anglii,cena ok 530zł
Ale było warto,buty są wytrzymałe,w zimie nie przemakają,raz weszłam glanem w lodowatą wodę but był cały mokry ale woda nie przedostała się do wewnątrz a ja nic nie poczułam.
Ogólnie glany są drogie więc cena za bardzo przerażać nie powinna.
Moje zostały zamówione na tej stronie http://www.vegetarian-shoes.co.uk/
Na stronie klikamy na Airseal Footwear
Są 10,20 glany kolorowe,mi się teraz marzą białe ^^
Ja jestem zadowolona z zakupu więc polecam.

W Polsce ekologiczne glany można zakupić tutaj
Ja zamówiłam w Anglii ponieważ wcześniej nie wiedziałam o istnieniu tej strony.
Po metce widzę że są one takie same jak mój.

Jak dobrać odpowiedni rozmiar?
Podeszwa mojego ma 30 cm.
Wkładka ok 26 cm,moja stopa ma 24 cm,nosze rozmiar 39 czasem 40.
Mój but ma rozmiar 6(dla 6 rozmiar stopy25,2)
Tutaj jest tabela z rozmiarami UK 

 Moje;
(Zdjęcia lepszej jakości dodam kiedy indziej)



+obroże i pieszczony z ekologicznej skóry
 Zamawiałam na http://rockmetalshop.pl/ Jest tam tego strasznie dużo,wchodziłam na każdą z osobna i szukałam z eko skóry.W opisie produktu jest napisane czy skóra czy nie.



Brak komentarzy: